Met heel veel trots stellen we onze “houtskoolautomaat” voor…

Je leest het inderdaad goed: we gaan een automaat installeren — of toch een soort automaat.

In de lente en zomer is het bij mij vaak erg druk. Ook als ik er niet ben, wordt er regelmatig houtskool afgehaald. Om dat vlotter te laten verlopen, heb ik een webshop gemaakt die gekoppeld is aan een “automaat”. Het is geen echte automaat, maar wie op de webshop een bestelling plaatst, kan die meteen komen afhalen.

De automaat werkt volgens het “honesty”-principe. Je krijgt een unieke code die één keer gebruikt kan worden. Daarmee kan je de “automaat” binnen, neem je de bestelde hoeveelheid mee en sluit je de deur weer.

Lees meer via HLN.be.

Wil je liever advies bij je keuze? Bel of WhatsApp gerust even om te vragen of er iemand aanwezig is. We helpen je met plezier verder.

Andere blog posts...